Mój drugi blog, tym razem nie-tematyczny, poprawność publicystyczną sobie odpuszczam ;P Jest to zwyczajny pamiętnik, więc piszę jak mi się podoba.

"I like living. I have sometimes been wildly, despairingly, acutely miserable, racked with sorrow, but through it all I still know quite certainly that just to be alive is a grand thing"
Agatha Christie

czwartek, 17 lutego 2011

Psycholog / eeg

@ Wendigo
To jest genialny pomysł, o ile w urzędzie to przejdzie. Boję się, że jednak mogą być kłopoty, bo nie chcieli mnie nawet zarejestrować w czasie oczekiwania na wyniki rekrutacji na studia. Ale koniecznie pogadam o tym z rodzicami, może coś więcej będą wiedzieli jak się takie coś załatwia. Właśnie, Ty teraz szukasz pracy?

@ Lawless
Do szkoły muzycznej chodzisz, tak? I wiesz, z tym wolnym to trochę co innego, jak masz wolne-wolne (np. ferie) a co innego jak masz wolne, w które powinieneś coś robić, a jak nie to wracasz do domu, bo siedzisz bezczynnie. A u mnie to by się wiązało z przerwaniem diagnozy, która już na dobre się toczy.

@ Em
Taa, umrę z nudów albo z trollowania przed kompem. W PL raczej nie przejdzie uczenie języków czy korki, rynek jest wypełniony, wiem, bo mam trochę znajomych w tym temacie. Te CV to zrobię, gorzej z port folio :/

@ GftB.
Zaskoczyłaś mnie niesamowicie tym co napisałaś wcześniej. Czy mogę prosić o napisanie chociaż kilku słów o tym jak to było? W sensie czy fajnie, czy się układało? Przepraszam, że pytam o coś tak osobistego, ale… no nie wiem, wydaje mi się to ważne, by dowiedzieć się jak kaemi się odbierani na tym poziomie.



Właściwa część notki.
Wiedziałem, że siedzenie do późna na kompie kiedyś źle się skończy… Zaspałem dziś na wizytę do psychologa, bo wczoraj gadałem z kolegą (który z resztą myśli, że jestem kolegą) o założeniu nowej gildii na WoWie (tak, poza mną pewnie nikt nie wie o co chodzi ;D). A co do grania jako chłopak na necie, to mój brat się już wkurza (gra ze mną), bo musi się pilnować żeby pamiętać, że ja „udaję chłopaka” i nie wsypać mnie przed naszymi netowymi znajomymi. On oczywiście nie wie dlaczego „udaję”. Na szczęście jest prostym człowiekiem i nie szuka dziury w całym. Kiedyś, jak mu powiedziałem jak ma się zwracać do mnie w grze, zapytał: „co ci odwaliło żeby udawać faceta?” Ja: „Bo tak mi się podoba. Nie chcę żeby brali mnie za dziewczynę” On: „ja pierdole, ludzie to sobie lubią życie komplikować…”   I koniec tematu xD

W każdym razie miałem na 8:30 do psycho, a obudziłem się o 8. Musiałem wyłączyć budzik przez sen xD   A moje miasto jest rozległe i sam przejazd tramwajem zajmuje mi 30 minut, a jeszcze muszę do tramwaju dojechać autobusem. Także… fail. Zadzwoniłem do babki, powiedziała że i tak mam przyjść to mi test da do zrobienia.
Jest pewna bardzo piękna rzecz w byciu chłopakiem. Można w 10 minut od momentu wstania być całkowicie gotowym do wyjścia. Nie ubierasz się w kupę dziwnych ubrań, tylko wciągasz spodnie byle jakie, Tshirt pierwszy z brzegu, sweter jakikolwiek, włosy są krótkie, więc ich nawet nie czeszesz, twarz ochlapiesz wodą, umyjesz zęby i wsio. I co najciekawsze, wyglądasz dobrze :D Fuckin love it.

Wyników z MMPI jeszcze nie miała, dała mi za to test Ravena.
Test matryc Ravena (test matryc progresywnych) – służy do pomiaru poziomu inteligencji ogólnej. Dzięki temu testowi uzyskuje się informacje o wartości u danej osoby tzw. czynnika g, ogólnego czynnika inteligencji. Test ten diagnozuje tzw. inteligencje niewerbalną niezależną od doświadczenia osoby badanej, jej wykształcenia, pochodzenia itp. Sprawdza on zdolności jednostki do dedukcji oraz zdolność do logicznego myślenia, zauważania zasady ciągłości wzorów (skala A) dostrzegania analogii pomiędzy parami figur (skala B), progresywnych zmian wzorów (skala C), przestawiania figur (skala D), rozkładania figur na elementy (skala E).

Można go znaleźć w necie, ale tu zwracam się do planujących zmianę; raczej nie róbcie go wcześniej niż u psychologa, bo drugi raz to nie to samo :D
W każdym razie babka dała mi pierwszą stronę z pierwszym obrazkiem i kazała uzupełnić brakujący fragment. Początkowo pomyślałem, że jaja sobie robi, bo odpowiedz była tak banalna, że poczułem się jak debil, że w ogóle muszę się czymś takim zajmować. I większość obrazków taka była, ale potem zrobiło się trudniej. Tu jest jeden, w którym nadal nie wiem o co chodzi. Ktoś może mi powie? xD



A ten już miałem zostawić z rezygnacją i oddać test, aż mnie w ostatniej sekundzie olśniło :D



A parę dni temu robili mi eeg. Kobieta założyła mi taką siatkę elektrod na głowę i miałem sobie leżeć przez 15 minut, a ona monitorowała jak działa mi mózg. O mało tam nie zasnąłem xD Trochę mnie rozbudziło, jak mi zaczęła migać lampką po oczach (prawdę mówiąc myślałem, że mi głowa wybuchnie, jak Kennemu w odcinku South Parka o planetarium:D) Jedna tylko rzecz mnie drażni w tych badaniach; już trzeci raz musiałem zdejmować wszystkie kolczyki, a to jest trochę pracy, bo te specjalne niby piercingowe trudno się zakłada  ;P
Wyniki za 2 tygodnie. Jutro genetyk.

9 komentarzy:

  1. ja *&^%!!!! Ja to strasznie głupi jestem! Nie wyrobię się na tych testach! Wyjdzie mi inteligencja ujemna. Jeszcze mnie cofną do podstawóki! O ja biedny, ja! ;(
    Ja im mogę o Kancie pogadać, ale żeby takie obrazki rozwiązywać?! W tych testach to ja od Dody słabszy jestem.

    A tak na prawdę to po co mi do przemiany inteligencja, przecież głupek tez ts może być...

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj z tym urzędem, powinno się udać. Bo masz przecież nawet mniej zajęć niż zaoczni :D Ja żałuję, że kiedyś o tym nie wiedziałem... miałem szansę dostać fajną pracę (tylko właśnie proponowali mi staż bezpłatny, a nie wiedziałem wtedy że tak się da)...
    A teraz... yy... no szukam :D ale wiesz... ja lubię "nic nie robić" XD Nie no, tak poważnie... znaczy ja poważnie nie jestem w stanie się znudzić nawet nie mając nic konkretnego do roboty ;) jest tyle forów internetowych, że każdą ilość czasu potrafię sobie zorganizować :P Niestety nie ma z tego kasy ;) więc tak, szukam pracy... coś tymczasowego, od maja to już raczej wybieram się do Niemiec, teraz mógłbym popracować gdziekolwiek.

    Hahaha, dokładnie! Ja się w 15 minut do szkoły zbierałem i to jedząc w domu śniadanie :D

    Jedynka - w pierwszym przykładzie (tak mi się wydaje)
    Też jedynka? - w drugim... hmm.. albo piątka, w sumie obstawiam bardziej piątkę ;)
    Ja nie miałem takich testów, ale w szkole kiedyś owszem, podobno miałem ponadprzeciętną inteligencję ;) ale tak do końca to nie ufam takim testom... Ale jak mówisz, że są w necie, to poszukam! :)

    Jak robiłem sobie zdjęcie do paszportu to mnie tak fotograf zaskoczył :D zdjąć kolczyka z brwi to jeszcze nie tak trudno, ale zawsze mam potem problem (przy zakładaniu) z zakręceniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ho!
    Nie wiem, czy mnie pamiętasz - Zoe z Niebieskiego ;)
    Strasznie przyjemnie czyta się Twojego bloga - przeleciałam wszystko tak, jakby minęło 5 minut. Zdecydowanie będę tu wpadać częściej, chyba że zablokujesz moje IP :P

    A na pierwszym obrazku 4 moim zdaniem. Każda ściana powtarza się 2 razy, więc musi być kwadrat.

    OdpowiedzUsuń
  4. A w drugim moim zdaniem 5, bo te kółeczka w środku figury są ujemne, a te na zewnątrz to plusy, więc 5 - 3 = 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Zoe
    A ja myślę, że jedynka, bo po skosie dochodzą dwie linie :P także lewy górny róg jest tylko lewa i dolna, na środku dochodzą przekątne no to na brakującym prawa i górna :P
    A w drugim się zgadzam z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ma poziom inteligencji do bycia TS? Nie rozumiem... A czy na tym pierwszym obrazku odpowiedź to 3? Bo chyba rozszyfrowałam :P zakochana-w-dziewczynie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. w zad. 1: [powtarzana zasada w poziomach] figura po lewej + figura po prawej = środkowa, przy czym elementy powtarzające się dla obu są "kasowane" czyli nie ma ich w środkowej;
    zad. 2 tak jak ktoś już napisał: wklęsłe są ujemnymi, wypukłe dodatnimi i działamy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co by nie było to faktycznie sama pomoc psychologa czasami jest niezwykle ważna. Muszę przyznać, że ja także od czasu do czasu odwiedzam poradnię psychologiczną https://psycholog-ms.pl/ i jak najbardziej mi to pasuje.

    OdpowiedzUsuń