Mój drugi blog, tym razem nie-tematyczny, poprawność publicystyczną sobie odpuszczam ;P Jest to zwyczajny pamiętnik, więc piszę jak mi się podoba.

"I like living. I have sometimes been wildly, despairingly, acutely miserable, racked with sorrow, but through it all I still know quite certainly that just to be alive is a grand thing"
Agatha Christie

wtorek, 18 stycznia 2011

W drodze

Piosenka na drogę. Właśnie ta.

Rise Against - Rumors Of My Demise Have Been Greatly Exaggerated

 

When I die, will they remember not
What I did, but what I haven't done?
It's not the end that I fear with each breath
...It's life that scares me to death.



*  * *

Zawsze lubiłem kiedy rzeczy wokół mnie się zmieniały. Zawsze lubiłem do czegoś dążyć. Zawsze bardziej cieszył mnie proces, a nie rezultat... Tylko w pewnym okresie życia utkwiłem w miejscu, ale na szczęście znów jestem w drodze. Nie wiem jeszcze dokładnie co wyłoni się zza horyzontu, ale właśnie to jest w tym wszystkim najfajniejsze.
I nie chodzi tylko o sprawy trans. Zmienia się całe moje życie.


Ale dziwnie. Przywykłem do pisania "dla kogoś", do pewnych odbiorców, do starania się, żeby wszystko brzmiało ładnie i składnie. Teraz piszę dla siebie i czuję się trochę jakbym rozmawiał sam ze sobą xD A zwykle tego nie robię.

Anyway, słowem wstępu. Jestem kaem'em, czyli transem, nie będę wnikać jakim dokładnie, bo to nie ma w tej chwili większego sensu ani znaczenia. Z początkiem tego roku rozpocząłem diagnozę medyczno-psychologiczną mającą na celu wykluczenie jakichkolwiek innych zaburzeń poza TS. Chcę tu opisać jak wyglądał ten proces, może kiedyś będę chciał sobie coś przypomnieć, albo komuś się to na coś przyda.

Poza tym popiszę tu o tym, co wpływa i zmienia moje życie ogólnie. Wyszedłem z ciemnej dupy, patrzę na świat nieco inaczej i w końcu mam siłę by patrzeć w horyzont.


Żeby zapamiętać i żeby nie uciekło; w najbliższym czasie muszę napisać o: pierwszych wynikach medycznych, spotkaniu z psychologiem, spotkaniu transowym i byłym f-f

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz